Hello, welcome to www.imanabdulrahim.com. You can search about any topic here :)

December 2017 | Life recap

Yay! Berjaya buat life recap sampai December 2017. 






My life recap macam biasa lah, weekdays duduk rumah, weekends pergi jalan jalan. First week of December, we went to Mid Valley!

 Imaan Maysaa and Mummy!

Dah sampai Midvalley, of course kena makan 4Fingers. My fav! Macam biasa, I'll order Soy Garlic. Dia ada dua flavours je, Soy Garlic and Hot. Hot tu pedas tapi tolerate-able. Boleh tahan kalau makan.


Anak tidur pun, gambar wajib ok.



Maysaa macam biasalah, happy dengan cermin.

And everytime ada Family Mart, mestilah beli ice cream! RM2.90 je.


 Cheesecake and green tea!




Second time Mid Valley for this month. Since it's Christmas season, MidValley jadi cantik and best untuk tangkap gambar!

Macam biasa, makan ice cream dekat Family Mart. But this time, ada melon flavour je. Nasib baik sedap. Cheesecake tak ada.


Yang ni pergi Mid Valley for the third time! Sebulan tiga kali pergi Mid Valley. Sebab it is one of my fav mall, so kena pergi selalu :P




 Family time! 

 Complete lengkap satu family pergi dinner. Makan dekat Melawati Mall, mentang mentang paling dekat dengan rumah!


 The whole siblings <3


We also went to Lexis Hibiscus Port Dickson with my in laws. Tapi tak banyak gambar.

Maysaa first time masuk pool. Nervous kemain. Tak enjoy langsung haha.

Maysaa's cousin, Nuhaa. Nuhaa je seronok main air.

Maysaa ni, main seesaw pastu terlelap. Seronok sangat agaknya main dengan Mummy.

4Fingers with my in laws. Second time in December. Addicted.

Third time 4Fingers, with my sisters.

Sah sah I memang kemaruk dengan 4Fingers Soy Garlic. Tiga kali I makan dalam masa sebulan. Yes. Sekarang pun teringin nak makan lagi. Walaupun adik I kata, 4Fingers ni sebenarnya ayam drummet lepastu makan dengan nasi putih letak kicap. Heyyy sukahati la, asalkan sedappppppp

And since my parents tak ada dekat Malaysia for a week, Nina stayed with me.

Seronok lah Ciksu ada, boleh jagakan Maysaa. Kitorang pergi makan Kyochon!

Ada teman pergi groceries shopping, drive thru McD,

Makan Sushi King.

Anddd, pergi Big Bad Wolf. Well, this is my first time. And it was fun. Aside from asyik sesat and pekerja dia tak helpful langsung. Hello, I first time kot, of course la sesat :( :( :(

Nasib baik banyak gilaaaa buku best best for kids.

All Maysaa's. And I spent less than RM50 for all of these. Murah gila kannn? Next time nak pergi lagi sebab berbaloi sangat. Dia 24 jam, so I pergi malam. Tak ramai sangat orang. Nak senang, Uber je. Sebab parking susah weyyy.

Makan durian dekat area Cheras Leisure Mall, tepi jalan je. Sini memang our fav durian spot. Ada banyak durian, lepastu boleh makan dekat meja. Air and glove free. Seronok lepak kat sini. Tapi Maysaa tak suka durian. Takpelah, Maysaa makan buah lain ok. Durian ni bagi Mummy and Daddy je makan hehe





For this month, it is also Amal's engagement. I've known this girl since second year degree. Finally bertunang. Can't wait for your wedding gurl.







EVENTS

First event I attended for December is WadiAdra Preloved Party. Thank you Aina (owner WadiAdra) for inviting me. 

This is my rack, with all my preloved items. Banyak I let go.

This is my rack after the party. Habis! Thank you semua yang beli. 



Fuyoo muka I dekat poster. Amenda entah jakun ni hahaha 

Next, Fifi Gallery's Boutique Cafe launching dekat Bangi Sentral. If you guys ada masa, singgah lah. Desserts pun sedap!

Seeee, the desserts. Sedap!

Sesi potong kek sempena launching Fifi Gallery. Thank you for the invitation!


I also went to Aspen Spa TTDI for a spa session.

Best sangat, lega semua stress. I really should have this spa session every month, some me-time. Hehehe

 Attended Domino's Cheese Tarik Challenge session at PJ. 



 Siapa tarik cheese paling panjang, dia menang! Sekarang tengah ada competition tu. Cepat lah join ok!

The next event I attended was Softree Party at MyTown Cheras.



Sedap ice cream dia, I suka yang mango mango! Apeni asyik food event je I attend haha thank you for inviting!

 Lastly, TGV Indulge movie session.



Boleh makan sebelum tengok movie and sambil tengok movie. Screen kat depan tu boleh order makanan. Kerusi pun selesa boleh recline. Siap ada selimut. So fun!



Eh, yang ni last. I went to Huxley event at Pavillion KL and met Vivy Yusof!!!1 Nervous jantungku hahaha

 Maysaa apetu tak puas hati?? Vivy is so nicee!!!!



That's all for my December 2017 recap. Thanks for reading!!